• Stichting Panthera

Persoonlijk . Kwaliteit . Zorgvuldig

Wie zijn wij?

Stichting Panthera is opgericht door Nicky van Dinter en Darryl Knijnenburg. Zij hebben allebei meerdere jaren ervaring in de zorg en thuiszorg. Hierdoor beseften we dat we allebei hetzelfde idee hadden hoe vooral de huishoudelijke ondersteuning anders ingericht kon worden. Uit dit idee is Stichting Panthera ontstaan.

De stichting onderscheidt zich door meer te investeren in het personeel door middel van trainingen die nodig is om de kwaliteit die Panthera naar de cliënten wil blijven leveren. Zo biedt de stichting trainingen gericht op de omgang en het herkennen van dementie. Op die manier probeert de stichting een verlengde te worden van het zorgsysteem en meer bij te dragen.

Nicky van Dinter

Zorgmanager

Nicky is een goede teamspeler, creatief en open-minded. Ze heeft jarenlange ervaring binnen de zorgsector en heeft heel veel zin in deze nieuwe uitdaging. Nicky staat voor zorgvuldigheid en transparantie naar haar team en ook naar haar cliënten.

Binnen de organisatie is Nicky verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en voor de aansturing van het team.

Darryl Knijnenburg

Financieel manager

Darryl is creatief, ruimdenkend en zorgzaam. Darryl mag graag een rondje door de duinen crossen op zijn mountainbike of een potje voetballen met zijn vrienden. Darryl vindt het belangrijk dat mensen zo lang mogelijk op een veilige en fijne manier in hun eigen omgeving kunnen blijven wonen. Deze interesse in de zorg en de toekomst ervan is een van de redenen dat hij samen met Nicky Stichting Panthera heeft opgericht.

Onze opdrachtgevers