Menu Sluiten

In het kort

Stichting Panthera biedt huishoudelijke ondersteuning aan mensen die om verschillende redenen niet (meer) in staat zijn zelfstandig hun huishouden te doen. We kijken samen met de cliënt wat deze nodig en ontwikkelen aan de hand van de gestelde doelen een zorgplan. Jij bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het opgestelde zorgplan. Samen met de cliënt zorg je voor een fijne en veilige woonomgeving.

Wat zoeken wij?

Een paar kernwoorden: sociaal, aanpakker, discreet, initiatiefrijk en teamspelerJe bent iemand die op sociaal gebied goed de weg weet. Je maakt even tijd om gezellig een gesprekje met je cliënt te voeren en een kopje koffie te drinken. Maar je bent ook een aanpakker, het werk moet immers wel gedaan worden. Daarnaast signaleer je ook; dat kan gaan om een knipperend lampje of een kapotte stofzuiger, maar ook om bijvoorbeeld de gezondheid van je cliënt

Wat bieden wij jou?

Wij zijn een open en transparante organisatie waar we elkaar op een normale manier aan kunnen spreken. Dit zorgt voor en goede werksfeer.

Stichting Panthera investeert in haar personeel door middel van opleiding. Zo willen wij dat de medewerkers kunnen blijven groeien, zowel professioneel als persoonlijk, door het aanbieden van trainingen, presentaties en teamcoaching. Dus heb je ambitie om meer te weten over dementie of over autisme dan ben je bij ons aan het goede adres.

Is je interesse gewekt en wil je solliciteren? Stel je aan ons voor via info@stichting-panthera.nl.

Of bel ons op : 06-21457523