Menu Sluiten

Wat kunnen wij voor u doen

Stichting Panthera bied huishoudelijke ondersteuning in de gemeentes Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Zoeterwoude en Voorschoten.

Wij bieden huishoudelijke zorg voor mensen met een WMO indicatie vanuit de wet maatschappelijke ondersteuning. Dit is een ondersteuning voor mensen die hun huishouden niet (helemaal) zelf kunnen doen. Hieronder valt hulp bij het schoonmaken, opruimen, stofzuigen, bedden opmaken e.d.
Daarnaast is er tijd voor u om samen met de huishoudelijke ondersteuner een kopje koffie te drinken.

De Stichting richt zich op de begeleiding van cliënten bij het huishouden. Voor cliënten die te maken hebben met dementie, autisme en cliënten die tijdelijke zorg krijgen vanwege bijvoorbeeld een burn-out stellen wij gezamenlijke doelen op. Deze doelen kunnen gericht zijn op het vergroten van de zelfstandigheid of het zelf leren doen van een was. Samen stellen we aan het begin van het traject doelstellingen op en maken we een plan om naar deze doelen toe te kunnen werken.
Alles is er vanuit de Stichting op gericht om ervoor te zorgen dat u zoveel mogelijk mee kan blijven doen in het huishouden en om de zelfredzaamheid te vergroten of vast te blijven houden.

Samen met u stellen we een zorgplan op en kijken we waar u wensen omtrent het huishouden liggen. Wij denken dan graag met u mee wat de mogelijkheden zijn om u te ondersteunen.

Heeft u behoefte aan meer informatie? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak.